Dagsorden bestyrelsesmøde 26.06.18

Dagsorden bestyrelsesmøde 26. juni 2018 – klokken 18.00-21.00

  1. Mulighed for alle beboere at besøge bestyrelsesmødet mellem 18.00 og 18.30 – send en mail til bestyrelsen senest tre dage før, hvis du ønsker at komme forbi bestyrelsen@emblasgade.com.
  2. Valg af ordstyrer
  3. Valg af referent
  4. Forslag om forretningsorden præsenteres (Magnus)
  5. Procedure for håndtering af akutsager præsenteres (Michael)
  6. Kasserer rapport – maj-juni 2018 (Khaled)
  7. Opgavebanken og registrering af tid (Magnus)
  8. Siden sidst
    • Opdatering på forslag fra pårørende fra det runde hus
    • opfølgning på forslaget om terrasse udvidelse (Michael)
    • opdatering af råderetskatalog præsenteres (Michael og Magnus)
    • grøngruppes ansøgning om gartner
    • hjertestarter (Michael)
    • Indkøb af redskaber (Magnus)
  9.  Mails fra beboere og grupper (Marie-Sophie)
  10. Trailerudlån (Helena) – forslag om at udlån gøres gratis, subsidiært nedsættes til kr. 25,-
  11. Forslag om at alle har adgang til begge skure (Helena)
  12. Status på vandpost ved skuret
  13. Forslag fra en anden Domea-afdeling om et erfaringsudvekslingsmøde (Helena)
  14. Planlægning af sommerperioden mht vagt og lignende
  15. Eventuelt ny mødedag for bestyrelsesmøder efter ferien
  16. Evt.